reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Juriňáková

Ľubica Juriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  87
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Po páde bála som sa znovu vzlietnuť. No vzlietla som! A poriadne vysoko.. Stratená v čase, zmätená v dave. Celkom maličká čakajúc naplniť vlastný osud a ľúbiť samú seba so všetkým čo mám. Nech je svet aký chce - neprestanem veriť v dobrotu a oddanosť. Zoznam autorových rubrík:  Hodné zamysleniaNa kus rečiPríliš mojeRýmy bez rýmov

reklama

Na kus reči

Ako včera tak aj dnes. A aj zajtra..

Ľubica Juriňáková

Ako včera tak aj dnes. A aj zajtra..

Tahliya street je jedna z najfrekventovanejších ulíc v prístavnom meste Jeddah. A to extrémne. Hlavne v noci.

  • 23. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 1
Kde to vlastne som?

Ľubica Juriňáková

Kde to vlastne som?

„Na ceste k sebe, k vnútornému vyrovnaniu a balansu, musíme prejsť mnohými extrémami, opačnými pólmi. Vyskúšať si oboje a najskôr potom nájsť tú strednú cestu", našli by sme úryvok v príručke silného bojovníka, alebo v nejednom sprievodcovi východných náboženstiev..

  • 22. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 330x
Aj duša má srdce!

Ľubica Juriňáková

Aj duša má srdce!

Sľúbila samej sebe ako aj spoločnosti v mene jej urodzeného dobra, že už nenapíšem ani vetchý riadok. Avšak jedna nočná búrka vo mne otvorila to tajné políčko, ktoré už viac nechcelo byť otvorené. Veď nevadí.. Asi som na dobrej ceste.. Prebúdzam sa..

  • 27. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 128x
Duša ako nástroj so smernicami

Ľubica Juriňáková

Duša ako nástroj so smernicami

Náhodné stretnutia sú fajn. Pretože ich nikto nečaká a nikto si od nich nič nesľubuje. To znamená, že jediný stav ktorý duša vďaka nim pocíti, je len príjemné prekvapenie. Možno nadšenie a radosť.

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 121x
Moja maličkosť sa chcela stať hádam už všetkým

Ľubica Juriňáková

Moja maličkosť sa chcela stať hádam už všetkým

Postupne mi začína prihárať, aj prázdniny sa chýlia ku koncu a ja zisťujem, že niet cesty späť. Ani možnosť nápravy. Cesta je zvolená. Jediné čo skutočne môžem, je kráčať po nej a tváriť sa ako ma to celé strašne baví.

  • 27. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Vnímať srdcom je dar!

Ľubica Juriňáková

Vnímať srdcom je dar!

.. a človeka s takým darom si treba strážiť! :)

  • 10. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 455x
  • 1
Kdesi tamsi..

Ľubica Juriňáková

Kdesi tamsi..

„Vzdialenosť je dostatočná, váham sa vrátiť. A čakám kto mi silu dodá.“(Zuzka Smatanová)

  • 1. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
V podstate je koniec..

Ľubica Juriňáková

V podstate je koniec..

.. jedného dňa sa všetko z pamäte vynorí, a opäť som nútená o tom podrobne rozmýšľať..

  • 4. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Život je len jedna veľká šou

Ľubica Juriňáková

Život je len jedna veľká šou

Načo brať život príliš vážne? Veď predsa – tam kde sa začal sa jedného dňa aj skončí..

  • 24. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Mám rada Coelho..

Ľubica Juriňáková

Mám rada Coelho..

– moja recenzia na Život

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Som OK!

Ľubica Juriňáková

Som OK!

Čo bolí to prebolí.. Asi som toho živý príklad..

  • 2. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
To k životu skrátka patrí

Ľubica Juriňáková

To k životu skrátka patrí

Zase ma raz prepadla sentimentálna chvíľka. Bodaj by nie keď už včerajšok je históriou ( alebo ako vravia naše staré mamy : „Akoby to bolo včera čo si bola o hlavu vyššia od kýbla“).

  • 7. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
„Volám sa Lucka a dokážem toto..“

Ľubica Juriňáková

„Volám sa Lucka a dokážem toto..“

Tento blog venujem svojej sestre Lucke, úspešnej medičke, pretože ju veľmi ľúbim, obdivujem, vážim si ju a je pre mňa veľkým vzorom.

  • 2. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 072x
  • 6
Anjel strážny

Ľubica Juriňáková

Anjel strážny

Tak kto je to teda, čo nado mnou drží ochrannú ruku deň-noc? Jedna nepodstatná otázka, na ktorú si trúfam hľadať odpoveď. Možno neoprávnene, ale predsa...

  • 16. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu