reklama

Banánový krém a čokoláda

Večer som rozhodla vypnúť si vlasy vysoko k nebu. Vyzeralo to napodiv milo, no vzápätí som si uvedomila svoj krivý nos..

Písmo: A- | A+

Ľúb svoju veľkosť pretože je jedinečná - myšlienka, ktorú prerušil hlasný Coldplay pochádzajúci tam kdesi spredu verejnej dopravy. Pomaly začalo svitať a unavené oči zasiahli nepríjemné svetlá.. Každý deň je vraj novým začiatkom. Presne preto do svojho každodenného rituálu zvádzam hoci drobné a prebúdzajúce kroky či zmeny zabehnutých (zlo)zvykov. Občas zmením chodníky a cestičky ktorými som denne chodievala -zmenila som a stratila sa. Učila som sa chodiť po zámkovej dlažbe kdesi v Starom meste na opätkoch - tak som občas upadla k zemi a počula smiech. Začala som ľudí viac počúvať a stali sa mi bližšími. Zmenila som iskru v očiach a asertívny slovník a našla nových priateľov. Začala som sa viac usmievať na ľudí ktorých nepoznám a začala som rásť..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetko nám vraj skríži cestu presne vtedy, keď je najvhodnejší čas. Presne vtedy, keď to najviac potrebujeme. Ani skôr ani neskôr.. Hoci si niekedy prajeme, aby sa v danom momente objavilo záchranné lano a pomohlo nám z vlastných nepríjemností , ktoré nás ťažia a berú nám zdravý spánok.. Ani skôr ani neskôr - a je to tak dobre.. Jedno pekné ráno, myslím že jedno z najideálnejších, vstala som s dostatočnou časovou rezervou a všetko som stíhala s prehľadom. Síce stále mierne rozospatá som sa v jednom z ranných spojov usadila na posledné voľné miesto a vytiahla som rozčítanú knihu. Z deja ma vytiahol rušivý moment a pohľad mladej slečny na biele strany. Cítila som, ako baží po slovách, ktoré už neraz poskytli úľavu aj mne. Cítila som z nej mnoho očakávania a napätia. Nesmelo ma oslovila a.. Neskôr sa naše cesty opäť rozišli..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„ ...som si istá, že všetko čo potrebujem vedieť mi je zjavené v pravý okamih. Preto je nutné mať oči otvorené... " L.L.Hay

Milujem zhovárať sa s ňou o nenapraviteľnosti ľudskej duše a nekonečné rozhovory o oddanosti. Sama dobre vie o čom hovorím. Už to trvá celkom dlhý čas. A v priateľskom podtóne mi dáva prednášku o pravde. Uvedomuje si, že nie je absolútne dôležité že nemiluje z tisícich dôvodov, ale napriek všetkým tým, ktoré ju dokázali za všetky spoločne strávené chvíle zraniť. Pokiaľ človek dokáže ľúbiť napriek všetkému, je to bez pochyby ten pravý a jediný človek pre život. Vstane z hlbokého gauča a odchádza na vzduch, aby doplnila hladinu nikotínu do svojho tela a necháva ma sedieť osamotenú v našom obľúbenom rohu pod starou lampou. V ruchu množstva ľudí skĺzava diskusia len do mojich myšlienok. Opäť si čoraz viac uvedomujem, že napriek niekoľkým čiernym bodom na bielom som našla človeka, ktorý bol ten pravý pre môj život. Pravý pre mňa.. A vlastne.. Vždy to tak bolo! Keď sa vráti, v jej očiach sa už nelesknú slzy. No mňa je takmer nemožné vytiahnuť z víru myšlienok, ktoré mi opäť zasadila pevne do hlavy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Preto je načase zodvihnúť sa, zaplatiť a odísť..

Ľubica Juriňáková

Ľubica Juriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  87
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Po páde bála som sa znovu vzlietnuť. No vzlietla som! A poriadne vysoko.. Stratená v čase, zmätená v dave. Celkom maličká čakajúc naplniť vlastný osud a ľúbiť samú seba so všetkým čo mám. Nech je svet aký chce - neprestanem veriť v dobrotu a oddanosť. Zoznam autorových rubrík:  Hodné zamysleniaNa kus rečiPríliš mojeRýmy bez rýmov

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu