reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubica Juriňáková

Ľubica Juriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  87
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Po páde bála som sa znovu vzlietnuť. No vzlietla som! A poriadne vysoko.. Stratená v čase, zmätená v dave. Celkom maličká čakajúc naplniť vlastný osud a ľúbiť samú seba so všetkým čo mám. Nech je svet aký chce - neprestanem veriť v dobrotu a oddanosť. Zoznam autorových rubrík:  Hodné zamysleniaNa kus rečiPríliš mojeRýmy bez rýmov

reklama

Príliš moje

Čas ešte nikdy neplynul tak pomaly

Ľubica Juriňáková

Čas ešte nikdy neplynul tak pomaly

Poctivo rátam mesiace, týždne, dni. Minúty a sekundy. Koľko ich už ubehlo a koľko ich ešte ubehne, kým...

  • 20. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 700x
  • 0
Kedy začnem veriť tomu tichému hlasu vo vnútri?

Ľubica Juriňáková

Kedy začnem veriť tomu tichému hlasu vo vnútri?

Prebudila som sa na hlasné klaksóny z ulice do slnečného rána. Presne v tej deň, kedy sa tajomne pousmiala a potichu mi zašepkala – „Ja som ti to hovorila!“

  • 16. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 845x
  • 5
To, čo ešte stále bolí

Ľubica Juriňáková

To, čo ešte stále bolí

Keď už slnko na večer zapadne a ľudia pri rozčítaných knihách zažínajú malé lampy, ja mám tú česť vidieť slnečné lúče tam kdesi hore nad oblakmi.

  • 14. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 434x
  • 0
Keď raz zablúdim..

Ľubica Juriňáková

Keď raz zablúdim..

Zašla som si na horúce gaštany. Konečne. Odetá jesenným vetrom, chladnou vôňou takmer dokonalého podvečera a v ušiach znejúca sentimentálna etuda padajúceho lístia ma preniesli opäť kamsi, odkiaľ sa len ťažko vraciam..

  • 18. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 271x
  • 0
Zmierenie

Ľubica Juriňáková

Zmierenie

Keď uverím, že som rovnaká ako ony, tak rovnaká naozaj budem. Stanem sa ňou. Ale ak začnem veriť svojej výnimočnosti, naveky ňou ostanem.

  • 7. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Dovoľ mi byť mnou!

Ľubica Juriňáková

Dovoľ mi byť mnou!

Ako by povedala tá, ktorá tu už nie je - žiadna kaša sa neje taká horúca ako sa navarí.. A mala by pravdu.. Opäť..

  • 22. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 359x
Odvaha pozerať do slnka

Ľubica Juriňáková

Odvaha pozerať do slnka

Už veľmi dlho som sa zo zeme nezahľadela na zelené stromy vo vetre a nehľadala v nich obrazce - bielu kačicu či austrálskeho psa. Ani slovám oblakov už dlhší čas nenačúvam. Nie som schopná zachytiť plávajúce labute ani veľavravné odkazy písané tajomnou rečou náhodného kŕdľa vtákov.

  • 5. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
Banánový krém a čokoláda

Ľubica Juriňáková

Banánový krém a čokoláda

Večer som rozhodla vypnúť si vlasy vysoko k nebu. Vyzeralo to napodiv milo, no vzápätí som si uvedomila svoj krivý nos..

  • 18. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 319x
Náplasť na srdce

Ľubica Juriňáková

Náplasť na srdce

Človek ktorý sa nevie poučiť z minulosti, nezaslúži si budúcnosť - povedal raz ktosi. Ja som na sklonku starého roka dostala možnosť opäť si tú pre mňa vlastnú zaslúžiť.

  • 10. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 271x
Keď nebo plače

Ľubica Juriňáková

Keď nebo plače

Som presvedčená o tom, že až v momente kedy človek nájde súhru medzi telom, mysľou a dušou dokáže byť šťastný.. Pravdepodobne som o kúsok vpred!

  • 29. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Duša sa vyžíva v minulosti

Ľubica Juriňáková

Duša sa vyžíva v minulosti

Nádych ťa oživuje. Nádych ťa posilňuje. Nádych ťa oslobodzuje. Nádych ťa premieňa! Jediné pre čo som sa dnes skutočne rozhodla je odpustenie. Odpustenie z veľkej lásky k tomu, čo zo mňa ešte dokázalo zostať.

  • 14. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 162x
Miluj ma

Ľubica Juriňáková

Miluj ma

Milujem nočné prechádzky ľudoživým veľkomestom uprostred tmavej noci. V príjemnej spoločnosti. Alebo aj bez nej. Keď nepočujem vlastný krok a až zvuk blížiacej sa električky ma prebudí.

  • 17. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 2
Kvapka vody..

Ľubica Juriňáková

Kvapka vody..

Pokiaľ človek prestáva veriť v silu priateľstva, lásky, viery či akejkoľvek inej veci, ktorej v živote pripisuje dôležité miesto, opúšťa sa a prestáva žiť. Prestáva snívať, prestáva dýchať. A zrazu akoby každý jeden deň nemal konca. Alebo naopak - Dni plynú oveľa rýchlejšie a plody tohto obdobia nie sú ani zďaleka badateľné. Človek uteká pred svetom, pred sebou a pred ľuďmi. .

  • 3. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Skrývačka za dúhu

Ľubica Juriňáková

Skrývačka za dúhu

Začínam rozumieť významu matkiných upracovaných dlaní a ich tepla, zovretia, ktoré je nenahraditeľné. Keď si ma k sebe privinie a hladká ma, keď počujem biť jej srdce tak blízko, cítim sa obklopená všetkým! Cítim potlačený žiaľ a svetlé fľaky sa belejú pomedzi tmavé chmáry. Cítim porozumenie bez jediného slova. Cítim úľavu a pocit porazenia je dávno preč..

  • 11. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo na tebe milujem..

Ľubica Juriňáková

Čo na tebe milujem..

Zbožňujem vôňu a mäkkosť čerstvo umytých vlasov. Vôňu neskorého leta a rodiacej sa jesene. Také čosi medzi.. Keď ma každý podvečer omámi typický chlad babieho leta. Pomaly rátam týždne kým to celé znova vypukne. Ako každý rok.. Ale predtým.. Prajem si, aby každý jeden letný deň končil búrkami.

  • 31. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 320x
  • 0
reklama
Ako staviam hrady z piesku

Ľubica Juriňáková

Ako staviam hrady z piesku

Myšlienka dokonalej idey  je dnes mojou jedinou Bibliou, možnosť a nádej v jedinom tvojom písanom slove či prejave..  A tak chcem veriť aj nemožnému.

  • 10. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Prečože si smutné, srdce moje?

Ľubica Juriňáková

Prečože si smutné, srdce moje?

.. keď rozum dáva srdcu rozum..

  • 1. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 152x
Pohľad na rozliate mlieko ma privádza do slzavého údolia

Ľubica Juriňáková

Pohľad na rozliate mlieko ma privádza do slzavého údolia

Chcem sa schúliť do útleho klbka ako malé mača aby som cítila čo najmenší odpor vzduchu bijúci priamo do môjho tela, zavrieť oči a uvidieť všetko krásne, kričať na plné hrdlo a ešte trochu viac.. Slimáčia ulita bez prístrešku stáva sa mojím prechodným domovom, hudbou duše je ticho a jej pokrmom je posledná nádej.. Je to márne..

  • 28. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Láska prenajíma bláznom krídla..

Ľubica Juriňáková

Láska prenajíma bláznom krídla..

Zvykám si na skutočnosť, že ani v zahalení prvých jarných lúčov nevrhám dva tiene. Môj tieň osamel. A pretĺka sa prázdnymi ulicami celkom sám..

  • 15. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Smrť, čakám len na teba!

Ľubica Juriňáková

Smrť, čakám len na teba!

Priviň ma k sebe, zavri mi oči a vezmi ma tam kde vládneš ty sama.. Nech nastane úľava. Ticho. Tma. Pokoj. Tam, kde nie sú žiadne pocity, žiadne vnímanie výkrikov srdca či neposlušného tela.

  • 9. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu